Rozwiązania zamiast problemów.


Zawsze potrafimy znaleźć nowe, unikalne rozwiązanie palącego problemu gasnącej lojalności i słabnącego zaangażowania w b2b i b2c. Wiemy, że obojętny chłód to wyzwanie, które wymaga gorących rozwiązań.

Ale wiemy również, że obietnice, które dobrze brzmią, muszą zostać dotrzymane. Właśnie dlatego długie doświadczenie w budowaniu lojalności wzbogaciliśmy o nowe narzędzia do stymulacji zaangażowania.

Dostarczamy rozwiązania, które skutecznie zmieniają nawyki zakupowe ważnych dla Ciebie uczestników twojego rynku.

Co jest dla Ciebie największym problemem, który koniecznie musisz rozwiązać? Sprawdź i wybierz produkt, który najbardziej odpowiada twoim potrzebom. Potrzebujesz pomocy? Zawsze możesz liczyć na naszych ekspertów.
Zbuduj lojalność w b2b?
 
Wyzwanie: Czy wiesz jak bardzo chcesz zaangażować uczestników twojego programu?
 
Odpowiedź:  Stopień pożądanego zaangażowania należy określić w procesie analizy – warto powierzyć ją ekspertom.
 
Produkt: PLPN, MPLPN, PL, L3G, OPM (opcjonalnie)
  
 
Potrzebujesz lojalności w b2c?
 
Wyzwanie: Czy wiesz do kogo chcesz dotrzeć?
 
Odpowiedź:  Musisz wiedzieć nie tylko kim są ci, do których chcesz mówić, ale musisz jeszcze rozpoznać czego pragną. To wymaga pogłębionej analizy rynku -możemy Ci w tym pomóc.
 
Produkt: PLPN, MPLPN, PL, L3G, OPM (opcjonalnie)
  
 
Chcesz zbudować silne zaangażowanie?
 
Wyzwanie: Czy deficyt zaangażowania, tych na których Ci zależy jest problemem przyprawiającym Cię o bezsenność?
 
Odpowiedź:  Wykorzystaj grywalizację z kluczową dla niej mechaniką gry wzmocnioną alternatywnymi scenariuszami – przeprowadzimy Cię przez cały proces pracy nad programem grywalizacyjnym.
 
Produkt: L3G
  
 
Nie wiesz jak dostarczyć nagrody?
 
Wyzwanie: Masz działający program i wiesz co chcesz dać, ale nie wiesz jak to zrobić?
 
Odpowiedź:  Logistyka i optymalizacja podatkowa to zadania, o których dzięki nam nie musisz już myśleć.
 
Produkt: OPM
  
 
Pull czy Push? Co wybrać?
 
Wyzwanie: Nie masz pewności czy „ciągnąć” czy „pchać”? A może jedno i drugie? Jak?
 
Odpowiedź:  Najtrudniejsze są często proste pytania - to pytanie do nich należy. Pomożemy Ci znaleźć celną odpowiedź.
 
Produkt: PLPN, MPLPN, PL, L3G, OPM (opcjonalnie)
  
 
Defensywnie czy Proaktywnie? Jakie narzędzia?
 
Wyzwanie: Chcesz obronić statu quo czy zmienić sytuację rynkową?
 
Odpowiedź:  Wielu narzędzi lojalnościowych można używać w różnych celach, ale – w zależności od tego, co chesz osiągnąć – używasz tych narzedzi inaczej. Analityczna rozgrzewka to konieczność.
 
Produkt: PLPN, MPLPN, PL, L3G, OPM (opcjonalnie)
  
 
B2B czy B2C: analiza i strategia. Jak to zrobić skutecznie?
 
Wyzwanie: Wahasz się, który kanał jest dla Ciebie optymalny?
 
Odpowiedź:  Zawsze ograniczone zasoby skłaniają do podejmowania trudnych decyzji – wybór jednak zawsze musi być podyktowany strategią, która pozwala maksymalizować korzyści. Zacznij od analizy - możesz to zrobić z nami.
 
Produkt: PLPN, MPLPN, PL, L3G, OPM (opcjonalnie)