Dobrze dobrane i skuteczne narzędzia.


Nie ma rozwiązań problemów z lojalnością i zaangażowaniem bez dobrze dobranych produktów.

Produkt to skuteczne narzędzie. Bo każdy produkt (lub umiejętnie dobrana konfiguracja naszych produktów) ma do spełnienia określone zadanie. W tej perspektywie zobaczysz produkty na stronie naszych Rozwiązań.

Jeśli korzystasz już z jakiegoś rozwiązania lojalnościowego i jesteś zdania, że nie dostajesz wartości, za którą płacisz, to przynajmniej jeden z naszych produktów jest na pewno dla Ciebie.

Jeśli nie masz jeszcze żadnego działającego rozwiązania lojalnościowego, to skontaktuj się z naszymi ekspertami. Doradzimy Ci od czego zacząć.
Program Lojalnościowy Punktowo-Nagrodowy (PLPN)
    
Największy atut: Prosty mechanizm nagradzania.
  
Kluczowa cecha:  Łatwe i szybkie wdrożenie sprawdzonego rozwiązania.
    
 
Multipartnerski Program Lojalnościowy Punktowo-Nagrodowy (MPLPN)
    
Największy atut: Maksymalizacja korzyści uczestnika programu, szybsze osiąganie celów sprzedażowych dla partnerów programu.
  
Kluczowa cecha:  Synergia działania kilku niekonkurujących ze sobą partnerów w ramach jednego programu.
    
 
Promocje Lojalnościowe (PL)
    
Największy atut: Wzrost pożądanych zachowań dzięki szybkiemu nagradzaniu.
  
Kluczowa cecha:  Ograniczenie czasu trwania promocji wywołuje efekt teraz albo nigdy.
    
 
Lojalność 3.0 – Grywalizacja (L3G)
    
Największy atut: Maksymalna stymulacja zaangażowania dzięki mechanice gry.
  
Kluczowa cecha:  Dynamiczny system z alternatywnymi scenariuszami i modelem behawioralnym reagujący na działania uczestników-graczy.
    
 
Promocje Sprzedaży (PS)
    
Największy atut: Impulsowy wzrost zachowań zakupowych
  
Kluczowa cecha:  Presja czasu podnosi percepcję wartości benefitów
    
 
Outsourcing Procesów Marketingowych (OPM)
    
Największy atut: Uwolnienie twoich zasobów przez powierzenie zadań marketingowych.
  
Kluczowa cecha:  Kompletna obsługa marketingowa (analiza, kreacja, komunikacja, logistyka, obsługa prawna, raportowanie ….) w ramach prowadzonych programów lub jako niezależny pakiet usług.