Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wzrost sprzedaży
wyciskamy z lojalności

O nas

Skoncentrowani na wartości

Gdybyśmy mieli okreslić w dwóch słowach co robimy, powiedzielibyśmy: dostarczamy wartość. Jak to robimy? Słuchamy co do nas mówisz. Analizujemy dane. Diagnozujemy problem. Uruchamiamy proces projektowania wartości biznesowej. Dostarczamy skuteczne rozwiązanie lojalnościowe.

 

chcę wiedzieć więcej

Produkty

Dobrze dobrane i skuteczne narzędzia.

Nie ma rozwiązań problemów z lojalnością i zaangażowaniem bez dobrze dobranych produktów.

Produkt to skuteczne narzędzie. Bo każdy produkt (lub umiejętnie dobrana konfiguracja naszych produktów) ma do spełnienia określone zadanie. W tej perspektywie zobaczysz produkty na stronie naszych Rozwiązań.

 

chcę wiedzieć więcej

ROZWIĄZANIA

Rozwiązania zamiast problemów

Zawsze potrafimy znaleźć nowe, unikalne rozwiązanie palącego problemu gasnącej lojalności i słabnącego zaangażowania w b2b i b2c. Wiemy, że obojętny chłód to wyzwanie, które wymaga gorących rozwiązań.

Ale wiemy również, że obietnice, które dobrze brzmią, muszą zostać dotrzymane. Właśnie dlatego długie doświadczenie w budowaniu lojalności wzbogaciliśmy o nowe narzędzia do stymulacji zaangażowania.

 

chcę wiedzieć więcej

POROZMAWIAJMY

Pokonaliśmy długą drogę budując kompetencje, dzięki którym możemy koncentrować się na dostarczaniu wartości biznesowej.

1997

wystartowaliśmy jako agencja full service

 
 

1998

pierwszy program lojalnościowy w b2b

1999

pierwsza promocja lojalnościowa

 
 

2000

pierwszy program lojalnościowy z marką klubową

2001

pierwszy program lojalnościowy z markę klubową i rozbudowaną narracją dla VIP-ów

 
 

2002

pierwszy program lojalnościowy w formie platformy komunikacyjnej bez transakcyjności

2004

pierwszy program lojalnościowy w b2c

 
 

2005

wprowadzenie outsourcingu usług zarządzania materiałami reklamowymi i promocyjnymi w oparciu o własną platformę i centrum logistyczne

2006

pierwsza karta pre-paid

 
 

2007

pierwszy niezależny multipartnerski program lojalnościowy wb2c

2008

pierwszy program lojalnościowy typu instant promotion dla sieci detalicznych

 
 

2009

program punktowy prowadzony w wielu krajach jednocześnie

2010

pierwszy multipartnerski program lojalnościowy w b2b

 
 

2011

wejście na giełdę – jesteśmy pierwszą agencją lojalnościową na New Connect

2012

własna platforma lojalnościowa

 
 

2013

własna platforma nagrodowa

2014

wprowadzenie do oferty programu lojalnościowego z elementami mechaniki gry

 
 

2016

platforma aplikacji mobilnych

2018

Sales Booster

 
 

2019

wirtualne karty przedpłacone

2020

Level.UP

 

logo new connect

Pierwsza polska agencja lojalnościowa notowana na rynku New Connect.

Nasi klienci

3M 220 x 70 ARISTON 220 x 70 Berker 220 x 70 bodymax www CLASSEN 220 x 70 danone www DEN BRAVEN 220 x 70 ETI 220 x 70 EUROPAPIER 220 x 70 fegime www HILDING 220 x 70 ISOVER 220 x 70 JENOX 220 x 70 LAFARGE 220 x 70 LOGO 220 x 70 OMEGA 220 x 70
© Verbum 2020. Design: solmedia.pl