Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasze produkty zostały wielokrotnie przetestowane w praktyce.

Motywowaliśmy i nagradzaliśmy łącznie prawie 500 000 uczestników.

Produkty

Nie ma rozwiązań problemów z lojalnością i zaangażowaniem bez dobrze dobranych produktów.

Dobrze dobrane i skuteczne narzędzia.


Produkt to skuteczne narzędzie. Bo każdy produkt (lub umiejętnie dobrana konfiguracja naszych produktów) ma do spełnienia określone zadanie. W tej perspektywie zobaczysz produkty na stronie naszych Rozwiązań.

Jeśli korzystasz już z jakiegoś rozwiązania lojalnościowego i jesteś zdania, że nie dostajesz wartości, za którą płacisz, to przynajmniej jeden z naszych produktów jest na pewno dla Ciebie.

Jeśli nie masz jeszcze żadnego działającego rozwiązania lojalnościowego, to skontaktuj się z naszymi ekspertami. Doradzimy Ci od czego zacząć.

 

LEVEL.UP

Największy atut: Wykorzystuje metodę microlearningu, która przyczynia się do wzrostu sprzedaży poprzez budowanie kompetencji pracownika
Kluczowa cecha: Gotowe narzędzie w postaci platformy webowej i aplikacji mobilnej

 

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

 

Cash Back

Największy atut: Proste zasady, które można przekazać podczas jednego spotkania. Idealny program zarówno dla B2B jak i B2C.
Kluczowa cecha: Automatyzacja całego procesu - od rejestracji zakupu po przelanie cashbacku.

 

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

 

Sales Booster

Największy atut: Zwiększenie ilości i wartości transakcji poprzez budowę nawyku zakupowego
Kluczowa cecha: Elastyczny i dynamiczny system zarządzania zaangażowaniem z szybkim feedbackiem i atrakcyjną dla uczestnika wizualizacją jego drogi do sukcesu

 

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

   

Program Lojalnościowy Punktowo-Nagrodowy (PLPN)

Największy atut: Prosty mechanizm nagradzania.
Kluczowa cecha: Łatwe i szybkie wdrożenie sprawdzonego rozwiązania.

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

 

Promocje Sprzedaży (PS)

Największy atut: Impulsowy wzrost zachowań zakupowych
Kluczowa cecha: Presja czasu podnosi percepcję wartości benefitów

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

 

Lojalność 3.0 – Grywalizacja (L3G)

Największy atut: Maksymalna stymulacja zaangażowania dzięki mechanice gry.
Kluczowa cecha: Dynamiczny system z alternatywnymi scenariuszami i modelem behawioralnym reagujący na działania uczestników-graczy.

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

 

Outsourcing Procesów Marketingowych (OPM)

Największy atut: Uwolnienie twoich zasobów przez powierzenie zadań marketingowych.
Kluczowa cecha: Kompletna obsługa marketingowa (analiza, kreacja, komunikacja, logistyka, obsługa prawna, raportowanie ….) w ramach prowadzonych programów lub jako niezależny pakiet usług.

CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

© Verbum 2022. Design: solmedia.pl